Thursday, March 15, 2012

~Luahan hatiku untukmu. .Wahai . . .~

!~~. .hurm. .
di pangkal ayat ini hanya mampu untuk berkata. .
~i'm soO sorry about what had happen between us in about a year oredy. .~

~awak. .nak tanya. .ble??
~awak masih percayakan saya ka???
( i'm crying while writing this :'( )

yelah. .kan hari 2 awak tuduh saya curang walaupun saya tak buat benda 2. .

mesti awak dah rasa hilang kepercayaan dengan saya kan.. .
awak pun ada cakap hari 2. .saya ne curang perasaan. .dengan orang lain saya boleh mesra sangat. .tapi dengan awak nak langsung jarang nak bermesra. .
dalam hati awak time 2. .mesti fikir. .sapa awak di hati saya kan. .
saya minta maaf. .
saya trima apa yang wak fikir pasal saya. .
mungkin kita berdua perlukan masa tuk tenangkan hati dan perasaan masing-masing. .
bertakafur , .fikir pa yang patut. .buat apa yang patut. .
tak payah fikir pasal orang lain.. .cukup sebulan. .tuk e2 . .

awak pun blek2 cakap. .lupakan jak la 2. .tapi awak belum tentu sama melupakannya. .

i think. .mmg btL ada pepatah mengatakan, .
"sekeping kertas yang elok. .apabila di kedutkan pasti tidak akan kembali ke rupa asal. ."
~sama seperti "kepercayaan seseorang boleh berubah bila orang lain merosakkannya" btL tdk???

saya terima bila awak dah tak sayang saya lagi. awak nak tinggalkan saya pun boleh. .saya tak kisah kalau itu keputusan awak. .~kalau awak masih nak dengan saya. .
~Macam mana saya nak buat supaya saya dapat kembalikan balik kepercayaan awak yang dah hilang 2????~~

its always make me thinking. .always. .huhu. .
how???


its tough when someone special ignores you. .but it's even tougher to pretend you don't mind


weLL. .its true. .i guess. .
kita perlu amB masa tuk berfikir panjang. .1 bulan mungkin dah cukup. tuk muhasabah diri. .
sibukkan diri dari berfikir pasal orang yang kita fikir 2. .

harap lepas 2 kita dah oke. .
ble bek smula. .
ble buka buku baru. .
lupakan yang lama. .
truskan dengan hidup baru. .

~II~


cukup ar tuk malam ne. .soo long. .
forgive me T_T

No comments:

Post a Comment