Friday, March 11, 2011

~akhirnya semuanya telah berakhir~

~akhirnya aku dan rakan-rakan sekelasku DHK5 telah berjaya menjalankan 1 event yg sgt grand rsanya...sangat2 happening. .mmG best sgt2. .trsa maO ulang lagi waktu tu..waktu event 2 sedang berlangsung..waktu sebelum event rsanya tak perlu lah diulang. .sab tidak di nafikan memang tekanan sgt2...



well...e2 mmg sdh lumrah kehidupan..kalo ada kekurangan....kita ne bukan perfect sgt jgk kn. .segalany ada hikmah disebalik kejadian..


1st of all..aku nak minta maaf sgt2 ngn kmu semua sepanjang kita mengurus event kita ne. .kalo ada yg terkasar bahasa, termarah, tersakitkan hati secara tidak atau dengan sengaja, tertikam belakang dan depan. .dan segalanya lah.,..aku minta maaf sgt2. .Aku taO aku sbnrnya pun just jd s.u jak..x byk keja yang aku wat .jd sesapa yg aku tolong 2. .e2 pn sbb durg yg minta tlg. .aku tlg jak ar. .tme event tu pn sumany berjalan dengan lancar jgk kn..walaupun sbnrny....byk kucar kacir sket....tp aku x nafikan mmg best...rasa terharu sangat2 tme kita suma trun mlm2 d tanjung aru..mmg penat rasa sama2. .bunyi2 pelik lagi aneh dan pgalaman yang menyeramkan bagi mereka yang berjaga malam d sana. .hehe. .best ar kn....malam 2 aku tao...sampai2 bilik bukannya trus rehat or tidur..ada lagi yang kita wat kn...pastu bgn awal lg...
aku pun terbangun kalo bukan eddie call pagi 2 suh bwa extension byk2 ngn laptop..kalo tidak..mgkn lewat sket tbgn...huhu...


tme hari isnin kls puan naisah. .pa ar korang ne...x ble aku trima sbb x dtg p kls ada kaitan ngn c ajul..pa kes ne???aku juz kurang rehat bh 2. .yalah 3 minggu berturut-turut ada jak aku wat, .tme mgu lepas 2 pn pas hbs event kita aku join ajk p.i lg iring student dr poli shah alam wat lawatan d cne. .e2 lagi smpi jm 12 mlm jgk..mmg x dnafikan aku ble skt ar. .slama ne dpt tahan..tp mgkn antibodi pn tlalu lemah..jadi ar cm g2...
pa-apa pun..teda kaitan dengan ajul ek...

key ar...ckup sampai cne jak..
i'm pROUD to have such a great friend like u ALL....
pasne hope kita suma makin rapat. .Luv u ALL <3

No comments:

Post a Comment